.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جواب خانواده های شهدا را چگونه می دهید؟
از اعزام صدهزار نفری سپاهیان محمد(ص) تا میتینگ های انتخاباتی در ورزشگاه آزادی+تصاویر
مسوولین دولت! جواب چشمان نابینای مادر شهید مفقودالاثر بهروز صبوری را که همین چند روز قبل آواره و حیران همگام با تابوت شهدای گمنام در خیابان های تهران پی فرزندش می گشت را چه می دهید ؟

دریا دلان شمال: زبان، قصور می کند از سخن گفتن و دل، می گیرد از درک کردن و چشم، خاموش می شود از دیدن.

ایها المسلمون! شما را چه شده است که به راحتی چشم فرو می بندید بر هزاران هزار بخون خفتگانی که از همان ورزشگاه آزادی، اعزام به آسمان ها شدند. آنها به ملکوت اعلی اعزام شده و شما به کجا اعزام خواهید شد؟!

 

 

ورزشگاه آزادی، نقطه ی آزادی و پرواز آنها شد، آیا شما هم قادر به پرواز خواهید بود؟ و یا همچنان در بندید؟!

 

رد پای شهدایی را که روزگاری بر پیکره ی هستی حماسه و افتخار آفریدند و پرچم سه رنگ را بر بلندترین قله های ایمان و معرفت نصب کردند، در جای جای این ورزشگاه نظاره و احساس می شود و امروز همان پرچمی که دست آنها بود، از سوی شما بر روی کارت های هدیه ریاست جمهوری به دو رنگ تقلیل یافته و دیگر رنگ سبز علوی و فاطمی در آن پرچم به چشم نمی خورد.

 

 

این نماد پرچمی که بر کارت های هدیه تان نقش بسته است، پرچم انحراف و پرچم گسستگی از ولایت است.

 

شعار آنها سلام بر حسین بود و شعاری که شما بر روی کارت نگاشته اید سلام بر بهار است.

 

چه می کنید ای غافلین؟!

 

بهار یک شهید، دیدن روی اربابش بود نه تجملات و زیورهای دنیوی شما.

 

کارت هدیه آنان، دعای امام بود و کارت هدیه شما پول بیت المال...

 

آنها با نوای آهنگران به خدا می رسیدند و شما با نوای حبیب لس آنجلسی می خواهید به خدا برسید!!!

 

 

ای آنانی که خود را پرچم دار ولایت می دانید، دفتر تاریخ را تورقی بزنید به بیست و هفت سال قبل، روزی را به یاد آورید که اعزام صد هزار نفری بسیجیان به جبهه ها رقم خورد. رزمندگان با الهام از رهنمودهای امام و مقتدای شان برای اولین بار در هفتمین سالگرد صدور فرمان ارتش 20میلیونی تا مرز هزار گردان در فاصله كوتاهی توانستند دو اعزام سراسری و مهم را عملی كنند. پس از تجمع رزمندگان در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی، سپاهیان محمد(ص) به جبهه هایی که در آن بوی خدا می داد، عاشقانه اعزام شدند.

 

 

این اعزام عظیم به حدی تأثیرگذار بود كه افکار غربی ها و حامیان صدام كه مدعی بودند، مردم ایران از جنگ خسته شده اند را باطل كرده و از اسفند ماه سال 1365 سازمان های بین المللی خود را بازنده دیدند و به فكر تهیه و تنظیم قطعنامه 598 افتادند.

 

 

نکته اینجاست که آن تجمع کجا و این تجمعی که قرار است در قالب مراسم تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کشور برگزار شود، کجا؟ سوال اینجاست که چرا طی این هشت سال چنین اتفاقی نیفتاد و فقط امسال در آستانه انتخابات ریاست جمهوری باید از این خادمین تجلیل بشود. آیا راه کم هزینه تری برای برگزاری همایش نبود؟

 

آیا روش دیگری برای معرفی کاندیدای مورد نظرتان وجود نداشت؟

 

 

جالب تر این که بر روی بنرهای تبلیغاتی تان نوشته اید: «لبیک یا خامنه ای»، آیا تحقق بخشیدن به کلام و پیام نوروزی امام خامنه ای "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" اکتفا به لبیک یا خامنه ای نوشتن تان می کند؟ آیا این نوشته با افکارتان منافات ندارد؟ این است حماسه ی اقتصادی شما؟! منابع اقتصاد را صرف تبلیغات کرده اید.

 

نگاهی به اعمال تان بیندازید. آن همایش سپاهیان محمد(ص) چه دستاوردهایی برای نظام داشت و این همایش چه دستاوردی خواهد داشت؟

 

 

جواب اشک های پدر و مادرانی که در هنگام وداع از جگرگوشه گان شان در ورزشگاه آزادی ریخته اند را چطور می خواهید بدهید؟ جواب دل هایی که بدرقه راه این عزیزان شد را چگونه می دهید؟

 

جواب چشمان نابینای مادر شهید مفقودالاثر بهروز صبوری را که همین چند روز قبل آواره و حیران همگام با تابوت شهدای گمنام در خیابان های تهران پی فرزندش می گشت را چه می دهید؟

 

او از هجر پسرش نابینا شد و شما را پست و مقام و مال نابینا کرده است.

 

بدانید که نتیجه این همایش، سرافکندگی در مقابل امام و شهداست.

 

مسوولین دولت! کلام سردار شهید علیرضا بلباسی «فرمانده عارف گردان امام محمدباقر(ع) لشکر 25 کربلا» را آویزه گوش تان کنید، که خطاب به شماها گفت: «ای مسوولین! همه می دانیم كه این مردم و این ملت و این رزمنده ها هر روز بر همت و كمک شان به حمایت از اسلام، انقلاب اسلامی، جبهه ها، پشتیبانی ها و راهپیمایی ها افزوده می شود. به این مردم آن طوری خدمت کنید كه این مردم دلداده اسلام و انقلاب اند. چه كسانی غیر از ما مسوولین، مردم را به گروه ها و باندهای تفرقه دعوت می كنند. بترسیم از روزی كه تمام این چاپلوسان و باندها نتوانند ذره ای از عذاب ما كم بكنند.»

 

 

از کلام حقانی این شهید عارف چه چیزی را استباط می کنید؟

 

به جای این میتینگ گرفتن های تان جواب مردمی را که عاشقانه در روز 22 بهمن به خیابان ها شتافتند را بدهید. جواب خانوادهای زلزله زده ی اخیر را بدهید. جواب مدیریت غلط اقتصادی تان را بدهید. جواب اختلال گری تان در معیشت مردم را بدهید.

 

به جای این همایش های تبلیغاتی تان حق وفاداری مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدهید. به فکر آخرت خود باشید که دیر یا زود به آن خواهید رسید.

 

 

به جای برپایی این تجمعات غیرخدایی، خود را از فتنه و انحراف برهانید که خیلی زود مرگ به سراغ همه ی شما خواهد آمد. شهدا به زیباترین شکل با مرگ دست و پنجه نرم کردند. شما چه خواهید کرد؟ مرگ را برای خود آسان کنید.

گزارش از سجاد پیروزپیمان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نایب الله اصغری 29 فروردين 1392
آنان مردان مردی بودند دلباخته مولای شان شدند جان شیرین شان را در طبق اخلاص نهاده و به مشهد شان سفر کردند آنان را با زمین یان مقایسه نیست. جای خدمت با قدرت عوض شد.
نا شناس 29 فروردين 1392
اين طرفند هم جواب نخواهد داد و بيش از 100 هزار نفر به آزادي خواهند رفت چون احمدي ن‍‍ژاد از خود اثر بجا گذاشته است و قشر متوسط به پايين اين موضوع را مي دانند
پیرو ولایت 29 فروردين 1392
بابا دمتون گرم خدا پدرتونو بیامرزه ،به نظر من این خبر باید کشوری بشه تا همه بفهمند چه خبره و چه فتنه هایی داره برپا میشه التماس دعا
محمد عرفان 29 فروردين 1392
سلام آقا سجاد تشکر از این گزارش زیبات خیلی عالی بود خدا حفظت کنه
یاعلی مدد برادر
مهدی 29 فروردين 1392
شمال جان خیلی عالی بود
سینا 29 فروردين 1392
زیبا بود...
دست شمال نیوز درد نکنه
امروز با انجام این همایش دل امام زمان و خانواده های شهدا به درد میاد
لعنت خدا بر باعث و بانی اش

واقعاً اینها جواب مادر مفقود الاثر ها رو کی می خواد بده...
جلال 29 فروردين 1392
واقعاً كي مي خواد بده؟
نا شناس 29 فروردين 1392
فقط کسانی که منافع مادی شون در معرض خطر می افته نسبت به این مقاله واکنش منفی نشون میدن. آقای احمدی نژاد اوایل دولتش سر سفره نون و پنیر خالی بود. حالا چی شد که کارت هدیه جایزه میدی به اونایی که به شما لبیک گفتن. آیا شهدا هم در قبال لبیک گفتن به پیر جماران منافع مادی رو در نظر داشتن؟ نمی دونم چه جوری می خوای اون دنیا جواب شهدا و خون دل خوردن مادران و همسران شهدا رو بدی؟؟
بانگ صلایت را شنیدم ...راهت برادر برگزیدم
ای کاروان کربلا من هم رسیدم. این ندای سپاهیان محمد بود که به امام امت لبیک گفتن.
جواب شما چیه که به ورزشگاه آزادی میرین؟؟؟؟
نا شناس 29 فروردين 1392
100هزار نف با پول كي رفتند بيت المال؟؟؟آيا تو اين شرايط اقتصادي اين همه هزينه لازمهههههههه؟؟؟؟
علی 29 فروردين 1392
داداش دمت گرم حرف دل ما رو زدی
یا حق
سینا 29 فروردين 1392
قوه قضادیه باید پیگیری کنه این کارتهای چهارصد هزار تومنی از جیب کی داره به مردم داده میشه...
سینا 29 فروردين 1392
ای لعنت به شما که دل آقا رو خون کردید
ای شهدایی که سال 65 از ورزشگاه ازادی به جبهه اعزام شدید، خودتون جواب این نمک نشناس ها رو بدید
محمود 29 فروردين 1392
به شکر خدادر مهر ماه سال 65 بنده افتخار داشتم که یکی از بسیجیان کاروان 100 هزار نفری سپاه محمد 1 باشم اما این کجا و ان کجا
کاروانی که بدنبال ان سپاه محمد 2 با تعدا بیش از 100 هزار نفر امدند
دوستان بسیاری از من در همان کاروان در شلمچه شربت شهادت نوشیدند امیدوارم که همان دوستانم که خونشان را در راه دین مقدس و این اب و خاک دادند در قیامت کبری یقه این اقایون را بگیرند
نا شناس 29 فروردين 1392
سلام بر حسین (ع) و شهیدان راه او
نا شناس 28 فروردين 1392
مگر کسانی که این مراسم را برپا کردند ضد نظام هستند؟
همه برای نظام کار کردند حالا یکی بیشتر و یکی کمتر . خواهش می کنم همدیگر را تخریب نکنید باید پیش خدا جواب همه کارهای ... را بدهید تازه ما مقام عظمای ولایت را داریم که به این مملکت هیچ آسیبی نمی رسد مشایی اگر تایید شد باید در رقابت با سایر کاندیداها به رقابت بپردازد اگر رای آورد باید نزد همه محترم باشد
گفته باشم در میان این کاندیداها دکتر رضایی برنامه مدونی دارد و در جهت حل مشکلات اقتصادی خیلی برنامه دارد
علی 28 فروردين 1392
آی شهدا .......
آی رزمند های سینه سوخته دفاع مقدس
آیا فکر می کردید روزی در ورزشگاه آزادی چنین جنایتی اتفاق بیفتد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
110 28 فروردين 1392
آن ها پی الله بودند ودوستدار امام زمان(عج) اما این ها پی انتخاباتند و دوستدار چاوز
نا شناس 28 فروردين 1392
مگه به زور بردن اینهمه رو
مردم عاشق رئیس جمهور هستند دوستنش دارن آخه دست روی هر چی گذاشت بالا رفت حتی جمعیت ...
نا شناس 29 فروردين 1392
چه ربطی داره ؟!
نا شناس 29 فروردين 1392
اگرهشت سال پیش بعضی ها به هشدارهای دلسوزانه دلسوزان ودلداده به انقلاب گوش می کردندوهرسخن ازسردردرابه حساب خطی وجناحی محاسبه نمی کردندکاربه اینجاهانمی کشیدبااستعانت ازخداوندمتعال وعنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج)
وبه اهمیت فداکاریها وارزشی که امام وشهداپیش خدادارندبارهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری این مشکلات چون خسی روی آب ازبین خواهدرفت ان شاءاله


نا شناس 29 فروردين 1392
آقا جان باید بپذیریم که احمدی نژاد برای قشر متوسط به پایین زحمت کشیده ومطمئن باشید از دید این عزیزان پنهان نمی ماند.
یا حسین ع 29 فروردين 1392
سلام . به متولیان شمال نیوز: .تاسف میخورم برای این گونه خبر سازی شما. رسالت رسانه خبر رسانی است . نه تحلیل خبر به نفع یه تیم خاص که این دفعه هم از رای اوندفه کمتر با اقبال مواجه میشه. چرا میخواین همش دو لت رو تخریب کنین؟ چرا به آرای مردم احترام نمیگذارین. فقط همینو بهتون عرض کنم که هر چی شما بگین قاطبه مردم برعکس عمل میکنن. چون شناختنتون. لطفا فیلتر نکنید. ارائه بدید.
نا شناس 29 فروردين 1392
سلام برادر
عکسهای امروز رو کنار عکسهای آن روز بگذارید و دوباره تحلیل کنید این همه مردم سرگردان نوجوانهای 14 15 ساله زنان خانه داری که حتی شاید سفر نرفته بودند تا برسد به خدمت در سفرهای نوروزی از خود نیروهای شهرستانی شنیدیم که میگفتن قرار شده نفری 400 هزار تومان بگیریم این همه هزینه کردند تمام توانشان را به حراج گذاشتن تذکر همه مسئولین را زیر پا گذاشتن فقط حداکثر 50 هزار نفر انسانهای بی ربط به موضوع از استانها جمع کردند که فقط از 9 نفر تقدیر کنن
خدایا به داد مردم برررررررس از دست این گندم نماهای جو فروش . چه خون دلی میخوره حضرت آقا خدایا به علی زمان ما صبر عنایت کن
mosa 29 فروردين 1392
اگر عكسهاي مراسم امروز را بگذاريد خيلي خوبه متشكرم
نا شناس 31 فروردين 1392
خیلی مسله بزرگ کردین کجا این همه توی ورزشگاه بودن فقط سکوی اول پر بود در ضمن در مورد هیچ کسی از نامزدها هم تعریف نشده بود ما که رفتیم کارتی هدیه ندیدیم پس چرت نگو
نا شناس 1 ارديبهشت 1392
این روزها وقتی به تمثال زیبای شهدا نگاه میکنیم غبطه میخوریم که چه گل هایی پرپر شدندتا این خاک ونظام اسلامی حفظ بماندومتاسفانه چه کسانی برصدر قوا تکیه زدند فرقی نمیکندقوای مجریه یامقننه یاقضائیه".امروز رهبری همراه وهمنوابامادران وهمسران شهدا غریب وتنهاست.شهدا همه دم از شما میزنندوازشما نردبانی برای ترقی های خود ساخته اند.شهدا شماخود به داغ دل مادران وهمسرانتان برسید که در این جامعه ریا ودورنگی دادرسی نیست...
123 18 ارديبهشت 1392
عكس شهدا در كنار ساحتمان لشكر 25 كربلا سابق و بسج فعلي ساري در ميدان امام جلوه خاصي داره بنده هرروز از كنارشان مي گذرم و يك فاتحه نثار روحشان و ناراحت از اين كه از آنها عقب ماندم و آنها اكثرا همرزمم بوده اند ولي نمي شد يك تابلوي بزرگ با همين شهدا در رودي ميدان نصب مي شد و لااقل اكثر اين دين فروشان مي ديدند و شايد درس عبرتي برايشان باشد كه به راحتي براي ميز و رياست دين نفروشند دروغ نگويند از شهردار محترم تقاضا دارم يك تابلو بزرگ در ورود شهر ساري نصب شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.137 seconds.